Het spectaculaire evenementmodule verenigt uithoudings- en krachttraining en garandeert naast lichamelijk welzijn ook veel plezier.
De Aerotrim is oorspronkelijk ontwikkeld door NASA voor de training van astronauten.
Ons product is een hoogwaardige en robuuste rotatietrainer "made in Germany". De Aerotrim is een full-body trainingsapparaat en geschikt voor lichaamslengtes van 1,40 m tot 1,95 m.
De Aerotrim KIDS is een spannend evenementen sportapparaat waarin kinderen zich kunnen voelen als astronauten in de ruimte.
Veel kinderen dromen ervan om zich eens als een astronaut in de ruimte te voelen. Deze droom kan nu werkelijkheid worden!
De Aerotrim is oorspronkelijk ontwikkeld door NASA en werd gebruikt ter voorbereiding op de gewichtloosheid voor astronautentraining.
De Aerotrim KIDS is geschikt voor kinderen met een lengte van 1,10 m tot 1,50 m.
De veiligheid van de kinderen wordt gewaarborgd door een bevestiging aan de voeten en de heup. Kleinere kinderen (tussen 1,10 m en 1,20 m) worden bovendien aan de rug vastgemaakt.
Ceproflex RFM is een vorm- en modelleermassa op basis van keramische minerale wol en een anorganische binder. De massa vertoont slechts een minimale droogkrimp, waardoor er na uitharding van het materiaal nauwelijks scheuren ontstaan. RFM hecht op bijna alle oppervlakken en maakt daardoor ook bij complexe geometrieën een probleemloze toepassing mogelijk. Vanwege de viscositeit is RFM ook geschikt voor pompen, bijvoorbeeld in 'Hot Spots'. Typische toepassingen: isolatie van 'Hot Spots', ook tijdens de verwarmingsfase, het opvullen van scheuren, voegen en holtes in isolaties van alle soorten, reparaties van vuurvaste achterisolaties, afdichting van oven deuren en kozijnen, vervaardiging van vormdelen, isolatiebasis bij verwerking van Ceprothin op sterk poreuze ondergronden.
Ook deze boutenhouders worden in ons huis geproduceerd.
U ontvangt zowel de standaard boutenhouders voor het lassen met keramische ring als de boutenhouders voor het beschermgaslassen.
Meer informatie vindt u rechts in het downloadgebied.
De vrijrijdingsbesturing zorgt ervoor dat bij branddetectie de sluitgebieden vrij kunnen rijden, zowel onder net- als netuitvalomstandigheden.
Na branddetectie door de vaststellingsinstallatie controleert de sluitgebiedbewaking of het sluitgebied vrij is. Als het sluitgebied bezet is, worden de aandrijvingen van de transportinstallaties – onafhankelijk van de transportinstallatiebesturing – aangedreven en wordt het sluitgebied vrijgereden. De sluitgebiedbewaking door lichtschranken kan door andere geschikte maatregelen worden vervangen. Bij meerdere afsluitingen vindt het vrijrijden plaats volgens het cascadeprincipe, wat betekent dat de afzonderlijke transportbanen één voor één vrijgereden worden. Bij netfouten/netuitval worden preventief alle sluitgebieden vrijgereden, maar de afsluitingen blijven open. Om deze functie te kunnen vervullen, moeten de voedingsleidingen van de aandrijfmotoren via de abs-vrijrijdingsbesturing worden geleid.
De uitlokkingsapparatuur verwerkt de signalen die door de sensoren (branddetectie-elementen of lichtschranken) worden afgegeven en activeert de aangesloten vergrendelingsinrichting.
De uitlokkingskaart bevindt zich als een invoegstuk in de vergrendelingsinstallatie BR 9304.
Bij het gebruik van aanvullende transportinstallatie-afsluitingen is per afsluiting een uitbreidingsmodule AL 3 nodig, die in wezen uit de uitlokkingskaart bestaat.